BESTELLEN

1. Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op q-bodywear.nl worden inclusief BTW weergegeven. De prijs die bij het product staat is dan ook de prijs die je betaalt voor het desbetreffende product. Wel worden de verzendkosten nog in rekening gebracht. Bij het afrekenen zie je het totale bedrag incl. BTW vermeld.

2. Kan ik de artikelen ook komen bekijken bij Benefit Sports Group BV/ Q-Bodywear?

Q-Bodywear.nl is een online winkel. Al onze artikelen staan duidelijk omschreven op de website, inclusief foto. Indien er nog vragen zijn omtrent bepaalde artikelen, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice die je graag verder helpt.

3. Kan ik mijn gegevens nog wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling kan deze niet meer gewijzigd worden.

4. Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?

Wanneer de bestelling nog niet is afgerekend, kan de bestelling nog worden aangepast. 

5. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling goed gegaan? 

Na het plaatsen van de bestelling via het internet ontvang je een bevestigingsmail. Wanneer je deze mail niet hebt ontvangen, kan er iets mis zijn gegaan met het invoeren van de gegevens (bijvoorbeeld een onjuist e-mailadres). Je kunt onze afdeling klantenservice raadplegen om het probleem op te lossen.

6. Wat als een product tijdelijk uitverkocht is? 

Op de website kun je bij het product de beschikbare voorraad zien. Indien een artikel niet op voorraad is, is het mogelijk om onze klantenservice te raadplegen voor een passend alternatief product.

7. Hoe plaats ik online een bestelling?

Je kunt een bestelling plaatsen op onze website. Je kunt dit doen als "Gast" of via het aanmaken van een account via “Mijn Account”. Je vindt deze button rechtsboven in het scherm.

Om te bestellen dien je minimaal 18 jaar te zijn en een geldig woonadres op te geven. Artikelen kunnen besteld worden door de gewenste items te selecteren en toe te voegen aan de “Winkelwagen”. Als je klaar bent met winkelen, klik je op “Winkelwagen” om je bestelling te plaatsen. Je vindt hier de prijs van elke artikel. Je kunt er dan nog voor kiezen om je bestelling te wijzigen. Ben je met alles tevreden, dan ga je verder naar de kassa. Zodra je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging via de e-mail.

8. Ik kan niet inloggen in mijn Q-bodywear.nl account?

Als je je wachtwoord voor je account bent vergeten klik je op "Uw wachtwoord vergeten". Indien je e-mailadres bij ons bekend is sturen wij je een link waarmee je je wachtwoord kunt resetten.

BETALEN

1. Welke betalingsmogelijkheden heb ik bij het plaatsen van een bestelling?

Bij het bestellen via onze website gebruiken wij iDEAL. iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank. Maakt je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Bestellingen die betaald worden met iDEAL worden direct in behandeling genomen.

Naast de iDEAL mogelijkheid kunt u ook betalen (in België) met Bancontact/MisterCash. De website vraagt u een aantal gegevens die op uw betaalkaart staan, in te vullen op de website. Het kaartnummer is het nummer van 16 tot 19 cijfers. Dit mag u gegroepeerd of zonder spaties ingeven. Dit betreft de vervaldatum van de kaart in datum en jaar (telkens 2 cijfers) en de naam van de kaarthouder (in hoofdletters). Vervolgens worden deze versleuteld en doorloopt u de veiligheidsprocedure: een elektronische handtekening met uw digipas.

LEVERTIJDEN

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van een individueel artikel (of meerdere artikelen) is 2 werkdagen. Wij proberen de verzending zo snel mogelijk bij je binnen te hebben zodat je zo snel mogelijk van de boxershorts kan genieten. Bestellingen tussen vrijdag 13:00 uur en zondag 23:59 worden op maandag ter verzending aangeboden dus die kan je op dinsdag verwachten.

2. Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Benefit Sports Group BV / Q-bodywear.nl?

Het is niet mogelijk om producten bij Benefit Sports Group af te halen.


VERZENDEN EN VERZENDKOSTEN

1. Op welke manier kan ik mijn bestelling traceren?

Op het moment dat wij je bestelling gaan verzenden ontvang je per mail een bericht met hierin het Track and Trace nummer. Hiermee kun je het pakket traceren op de website van de vervoerder. Deze code is bruikbaar vanaf het moment dat de vervoerder de goederen gaat vervoeren. Het kan dus mogelijk zijn dat een T&T-nummer niet direct werkt bij ontvangst. Probeer het dan later op de dag dan nogmaals. [UPDATE: op dit moment is er een storing m.b.t. Track & Trace nummers. Dit heeft verder geen invloed op de verzending].

2. Wat zijn de verzendkosten bij mijn bestelling?

De standaard verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen €4,00 incl. BTW. Bij een bestelling van meer dan één 2-pack per bestelling worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

3. Wat gebeurt er met mijn verzending als ik bij aflevering niet thuis ben?

Het pakket is een brievenbus pakket dus wordt ook afgeleverd indien je niet thuis bent. Indien je meer dan één 2-pack in 1 keer besteld kan je bestelling niet door de brievenbus en wordt deze aan de deur aangeboden. Indien je niet thuis bent bij de aflevering laat de vervoerder een bericht achter. Tevens wordt geprobeerd het pakket bij de buren af te geven. Als het pakket bij de buren is afgeleverd ontvang je een bericht in de brievenbus. Mocht een aflevering bij de buren niet lukken dan wordt het pakket de volgende werkdag nogmaals aangeboden.

RUILEN EN RETOURNEREN

1. Hoe kan ik een product retourneren indien het niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Volgens de wet koop of afstand heb je na het doen van aankopen bij q-bodywear.nl het recht op een bedenkperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product terug worden gestuurd zonder opgaaf van reden. Deze periode start op de dag dat het product in ontvangst is genomen door of namens de klant. Je stuurt de producten naar ons terug zonder vertraging en niet later dan 14 dagen vanaf de dag dat je hebt gecommuniceerd het product terug te willen sturen. Het volstaat als je de aankopen terug stuurt voordat de genoemde periode van 14 dagen is verlopen. Meer hierover vind je onder aan de pagina bij Herroepingsrecht.

2. Kan ik een product ruilen indien het niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Wij bieden je de mogelijkheid om producten te ruilen. Het niet gewenste product moet dan geretourneerd worden. Je kunt eenvoudig producten uit je order bij ons retour melden. Dit kan je doen door een email te versturen aan info@benefitsportsgroup.nl. Dan krijg je van ons instructies hoe je de artikelen dient te retourneren.

Zodra de bestelling retour is ontvangen en verwerkt is in ons magazijn ontvang je een terugbetaling. Je kunt zelf een nieuwe bestelling plaatsen voor een eventueel ander product, andere maat of kleur etc..