LEVERTIJDEN

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van een individueel artikel besteld voor 12:00 uur is 1 werkdag. Bestellingen na 12:00 uur worden de volgende werkdag verzonden. Wij proberen de verzending zo snel mogelijk bij je binnen te hebben zodat je zo snel mogelijk van de boxershorts kan genieten. Bestellingen tussen vrijdag 13:00 uur en zondag 23:59 worden op maandag ter verzending aangeboden dus die kan je op dinsdag verwachten.

2. Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Benefit Sports Group?

Het is niet mogelijk om producten bij Benefit Sports Group.nl af te halen.


VERZENDEN EN VERZENDKOSTEN

1. Op welke manier kan ik mijn bestelling traceren?

Op het moment dat wij je bestelling gaan verzenden ontvang je per mail een bericht met hierin het Track and Trace nummer. Hiermee kun je het pakket traceren op de website van de vervoerder. Deze code is bruikbaar vanaf het moment dat de vervoerder de goederen gaat vervoeren. Het kan dus mogelijk zijn dat een T&T-nummer niet direct werkt bij ontvangst. Probeer het dan later op de dag dan nogmaals. [UPDATE: op dit moment is er een storing m.b.t. Track & Trace nummers. Dit heeft verder geen invloed op de verzending].

2. Wat zijn de verzendkosten bij mijn bestelling?

De standaard verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen €4,00 incl. BTW. Bij een bestelling van meer dan één 2-pack per bestelling worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

3. Wat gebeurt er met mijn verzending als ik bij aflevering niet thuis ben?

Het pakket is een brievenbus pakket dus wordt ook afgeleverd indien je niet thuis bent. Indien je meer dan één 2-pack in 1 keer besteld kan je je bestelling niet door de brievenbus en wordt deze aan de deur aangeboden. Indien je niet thuis bent bij de aflevering laat de vervoerder een bericht achter. Tevens wordt geprobeerd het pakket bij de buren af te geven. Ook hier van ontvang je en bericht in de brievenbus. Mocht een aflevering bij de buren niet lukken dan wordt het pakket de volgende werkdag nogmaals aangeboden.

Informatie over online geschillen:

De Europese Commissie biedt consumenten de mogelijkheid om online geschillen op te lossen volgens Art. 14 paragraaf 1 van de ODR (platform voor geschillen). Het platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr) dient als site waar consumenten buiten de rechtszaal geschillen voor online aankopen kunnen oplossen.